tarja

Så sött!

Förvirrade Morsan

åhh, så söt! hon är jätteduktig på att gå :D

Ellis

Min kusin tog sina första steg i tyskland då jag var där! :D

Veronica

Mej oj när blev Tessy så stor? Vad fort det går.

Ha det bra så hörs vi när jag kommer hem igen.

Kram Veronica

Kadri

sv. Ja de små väer som det knakar. Hoppas du har det trevligt där i skogen

Anonym

Jodå det är lungt och skönt här.Fast nu börjar jag ha tråkigt i min ensamhet. Ska hämta dom andra i morgon tror kag. Nu är jag hos en kompis till Tryggve, men hon åkte till sin kille i Östersund.Har varit och kollat i affärer här och på några loppisar. Men i affärerna är allt jättedyrt. Skulle äta en pizza en kväll tänkte jag men dom tar 119 kronor för en vanlig vesuvio! Men jag har haft det bra ialla fall. Men snart måste jag nog träffa er . Jag tror jag har Tomas abstinens hihi.

Veronica

till veronica

sv. hahah så får du inte säga då blir Thomas överlycklig.

Anonym

Haha men det känns ju bra att kunna glädja din stackars man hehe.