11:E DECEMBER

Vilken dag det har varit i dag. Jessica  var febrig hela natten så vi fick springa o hämta vatten till henne och klappa henne på ryggen o prata med henne.... Sen sålde vi på loppis i dag. Vi var ju halvdöda efter natten, men vad hade man för val. Meningen var att jag skulle sälja med Carmen Ly och MANNEN skulle vara hemma med småttingarna, men det hela körde ihop sig så det slutade med alla tre barn på loppiset. Det var massor med folk i dag. KAOS är lindrigt sagt. Vi sålde massor. Det blev inte jätte mycket pengar för vi sålde allt billigt för att inte släpa hem saker igen, men det blev så mycket så det räcker till fönstret mannen har köpt på blocket och till expedit som vi ska ha i lekrummet.
 Efter loppiset var barnen så trötta o griniga och jag hade en sådan huvudvärk så det var nära på att jag kräktes. Så tyvär blev det inget julmiddag för våran del. Så himla synd.
 Det blir sova som gäller nu. I morgon måste vi till IKEA för att titta på ett köksskåp och sen blir det kyrka så en fullspäckad dag i morgon med.
 Hoppas ni har haft en bättre dag än mig i alla fall.

DAGENS PRESENTER



Svorskan

Hoppas huvudvärken är borta tills nu? Oavsett har ni varit duktiga i dag ju! Vad bra!

Sv: Jag har ryggskott, så jag tror jag stannar i soffan. :D

Gun

Usch då, hoppas huvudvärken släpper snabbt.



Sv: Nej, det var inte så konstigt precis.