14:E DECEMBER

Jipii tisdag redan. Bara 4 dagar kvar tills jag kan sitta på soffan och trycka i mig inte bara 1, men minst 3 KOHUKEST. Ja, min mamma kommer på fredag så jag kan få lite estnisk mat till jul. Bara så ni vet jag kommer inte ha tid o blogga då för jag ska ÄÄÄÄTA hela dagarna. 
 Nu ska jag väcka Carmen Ly så hon kommer i väg till skolan och jag kan börja städa hennes rum. 
Vi hörs senare...

DAGENS PRESENTER



Doktorn

Otroligt fin blogg du har.

Härlig presentation!

Johanna

Jättefina presenter, du är verkligen duktig!

tarja

Du är så redig som ger presenter varje dag! Tänk om en annan hade haft energin till det. Men jag märkte att det står Noel på några paket. Är dessa till min son kanske??? hihihi

Thakock

Vad gullig du är som städar och ger så fina presenter! =)



Jag fick fasiken städa själv i den åldern ;D