21:A DECEMBER

Det är svinkallt i dag. Uppe redan från halv fem för att göra kaffe till mannen. Han stackare hittar inte sin tumme så han kan inte trycka på kaffebryggarens knapp. Det är inte lätt liv jag har, ensamstående mamma med fyra barn.
 Hur som helst ska jag dricka mera kaffe nu och försöka o inte frysa ihjäl. 15 grader i vardagsrummet känns så där kul faktiskt.
  Har jag sagt att jag hatar vinter ? Jag HATAR, HATAR, HATAR vinte. Som min kompisens son sa VIT SKAPAR PROBLEM och jag kan inget annat än bara hålla med. Bort med snö och bort med vinter. Det önskar jag mig i julklapp i år.
______________________________________________________

DAGENS PRESENTER



Thakock

Japp, håller med, snö suger!



Godmorgon!

J I L L I Z

Nice :D

Ama de casa

Du kanske skulle ta med dig dina fyra barn och båtflykta lite längre söderut ;-)