22:A DECEMBER

 3 dagar tills julafton. Känner jag mig stressad ? Nä , inte alls. Trots att jag har fortfarande inte lyckats o ta ut  jullådorna så vi har inte ett enda julprydnad någonstans. Förytom MANNENS ljus förståss, men det räknar jag inte med för den ska jag älda upp så snart jag hinner. Men ni ska veta att vi är extremt tidiga här med vår jul fixande. Vi har redan köpt julgran flera dagar sen. För visso ligger den fortfarande i altan, men ändå. Förra året köpte vi nämligen granen(eller gran helvetet som MANNEN kallar den) klockan fem den 23.december och julklapparna satt jag o packade  samma natt. Men nu är nästan alla redan packade. Vi(läs MANNENS ÅRDER) har bestämt o begränsa julklapparna så att de inte får för mycket. Det är lätt o köpa på en massa för det är så billigt på rea, men nu får de bara 10 stycken var vilket har resulterat efter inspektion att jag har nu två lådor fulla med klappar kvar. Ja, då är nästa jul också fixad då.
 På tal om julgran. Ni ska veta att trots faktum att vi köpte den så pass tidigt fanns det knappt något o välja på. De flesta granarna såg ut som de hade cancer och genomgick en cellgiftsbehandling så de hade tappat nästan all sitt ``hår``. 
 I dag har jag i alla fall ett enda uppgift. Tra ut jullådorna från sina gömmställen och faktiskt fixa lite jul här. Kommer jag o lyckas ? Troligen inte, men man vet ju aldrg. Mirakel har hänt förr.

DAGENS PRESENTER...
(Ja, Hello Kitty dockan är för mannen. Han känner sig lite ensam nu(får berätta senare)



Hillevi

Kör på plast, inga barr eller insekter, inga desperata jakter för att hitta en som ser någorlunda ut och passar i storlek... :-)