DAGENS MUMS-MUMS X 2

Dagens mums-mums blev 2 stycken sockerkakor som såg ut så här..



Nej, de såg inte ut så här från början.  Färdig smet var i såna här förpackningar.



En  mörk choklad kaka och annan tigerkaka . Köpt på lidl för 19:90 styck. Smeten var redan färdigblandad så det var bara o tra bort foliet o sätta de i ugnen för 50 minuter. Hur kan man lyckas med det liksom ? Ja om man heter Kadri och tror att bara för att man har färgar håret kan man komma bort från sin blonda status. Ja, jag glömde bort kakorna och resultatet såg ni ju på första bilden.
 Och vem tror ni fick äta dessa då ? Ja de bjöd jag min kompis Veronica på. Har man såna snälla kompisar som jag behöver man väl inga  fiender..
 Men om jag är helt ärlig så smakade jag kakorna och bortsett från den brända toppen var de jätte goda. Smart o ha en förpackning med sånt smet i kylskåpet så har man alltid något o lägga i ungnen snabbt när man får oväntat besök. Men glöm de inte i ugnen för länge som jag gjorde

Ellis

Du kunde ju kapat av toppen sådär halvsnyggt! ;)

emilia

Dagens Lucia är nu slumpad! :)

Kika in och se fall det blev du!

Du har även chansen att vara med i dagens blogg lucia igen, även om du har vunnit! :)

KissN'Hugs<3