DAGENS PRESENTER

Jag har ju fått min stora present i dag, så barnen får nöja sig med sina dagliga ``små``presenter.





Nu är jag hemskt trött. Man blir trött o vara så kär.
Jessica har feber så det kommer dock ta ett tag innan jag får henne i säng. I morgon ska jag sälja på loppis. Får se hur det kommer o gå. Dessutom är vi bjudna på julmat på kvällen, men mår Jessica inte bättre i morgon får vi tyvär håppa över det. Men hon kan ju bli frisk till imorgon. Det har hänt förr att hon har haft feber bara en dag.
 Barnen har sagt så mycket roligt i dag. Måste komma i håg o skriva ner det innan jag glömmer.
Vi hörs i morgon om jag har tid. Spisen o jag har fullt upp nu de närmaste dagarna.

Thakock

Åhh, julie och julia är jätte bra! Och man blir såå hungrig :P

Johanna

Tusen tack snälla du! :-)



Haha ja då kanske. Jag är så ekonomisk av mig. Inte ens inredning får kosta. Jag prövar att köpa mycket second hand och renoverar upp det. :-)