GRATTIS TESSY 2 ÅR

Innan jag går o lägger mig(ja, jag vet det är inte 12 ännu, men jag skiter i det. Jag är ju gammal så det är OK)ska jag visa lite bilder på min STORA tjej som fyllde hela 2 år i dag. STORT GRATTIS till henne. Det märks att hon blev ett år äldre i dag. Hon har hittat på dubbelt så mycket jävulskap som vanligt. Så morgonen började med det här...






 Så nu vet ni vad jag gjorde hela morgonen. Jag försökte nämligen o ta bort sot från mina vita gålv. I dag har denna födelsedansbarn varit mycket billig emellanåt.
 Men nybliven urkeskvinna som jag är åkte MANNEN i väg o hämtade ut ett paket med fina RICE porslin till mig som belöning.
 Eftersom Tessy blev två år är det ju dags  o börja bli modeintresserad så vi har provat på lite olika stilar i dag..







Det där med öppen tå kommer o komma mycket nu till vår, bara så ni vet är det vi i Kadriland som startade trenden..



Resten av dagen har vi faktiskt bara firat Tessy. Nu är den stora lilla tjejen i drömmarnas väld och de andra lite större tjejer är faktiskt på väg dit också för i morgon ska vi ha finbesök så det blir fullt upp. Men en bild säger mer än tusen ord säger de  så här kommer minst 10 tusen ord....
 Och förresten GOTT NYTT ÅR till alla mina fina läsare. Ni är världsbästa som vill(eller blir tvingade som mannen) läsa denna sörja. Skickar en FET o JÄTTE STOR estnisk kram till er och vi hörs nästa år...























Hillevi

Så otroligt söta! Grattis i efterskott till stora lilltjejen! God fortsättning!

Gun

Vilka sötnosar! Grattis till Tessy, och God fortsättning till er alla.:)

Ellis

Grattis till sötnosen och GOTT NYTT ÅR! :)