I`M BACK

Så är man tillbaka då efter 3 dagars försvinnande. Mannen har tjatat att jag får inte stänga bloggen för då har han inget o läsa när han är borta. Dessutom börjar han tro nu att han inte är i onåd när jag inte hackar på honom i bloggen. Men inte är väl någon här som har saknat mig ? Inte ett enda kommentar i 3 dagar. Ingen som har anmält mig försvunnen hos polisen. FBI har inte ens kommit o hämtat mig. Så himla besviken på er. OK då säger jag HEJ DÅ igen och går o gråter i ett litet hörn o tycker synd om mig...

Gun

Jag har saknat dig, jag lovar.:)

Daniel

Oxå saknat dej

Men tror nästan ALLA haft en behövlig julpaus i bloggläsandet & umgåtts med familj & vänner!:)

Men nu e ordningen som återställd!;)

Janne

Klart att vi har saknat rapporterna från Din värld

Thakock

Hahah, jag har saknat dej! Men ja har inget internet! =P

Cecilia tipsar

själv har jag varit borta i en vecka och det är knappt nån som märkt det heller. men det ser jag som ett sundhetstecken hahaha