JULKLAPPSTIPS 8, KAFFEMUGG

Tro mig man kan aldrig ha för många kaffemuggar. Det kan man bara inte. Det finns ju så många fina kaffemuggar o köpa med rolig text på. Det finns kaffemuggar i  fina färger o mönster och olika formar. Man kan även köpa kaffemuggar med sin egen bild på. Dessutom är det en present man kan lätt hitta överalt. Kaffemuggar säljs från bensinmak till exklusuivaste butiker. Priset kan också varjera från några kronor tills tusentals kronor. 
 Om jag skulle önska några kaffemuggar till mig i år skulle jag önska de här från GREENGATE. 4 muggar i en vacker presentförpackning kostar runt 350 kronor. MANNEN du fattar va ?



FINNS i diverse inredningsbutiker. Bland annat på CAR MÖBEL HÄR
Svorskan

Mysigt, helt klart. Jag har också funderat på kaffekoppar med olika färger och mönster.

Diana

Kopparna var snygga! Fast vi är nog lite tvärtom där, jag vill gärna att allt är likadant och matchar. :)

Cecilia tipsar

å de där muggarna är så himla fina. jag har lite av ett kaffemuggsberoende haha. fast jag slängde nyligen ut varenda en och tänkte att jag skulle köpa nya som passade bättre in i köket och inte ha fyra miljoner stycken. och nu kan jag inte bestämma mig. det är ju som att slänga in en unge i en godisbutik och säga att h*n får välja EN sort. ärligt!? omöjligt säger jag haha.