LYXFNASK

  Så där har man blivit jämfört o kallad hora då. Inte jag personligen dock, men  alla vi som är hemmafruar. Det tog inte lång stund när man låg i sängen med magont och surfade runt på feministsidorna när man hamnade på en feministhäxans blogg(ja hon förtjänar o bli kallad häxa). Hon jämför hemmafruar med horor. Enligt henne är vi hemmmafruar handbojad  fast i spisen  och SÄRAR MED BENA hela dagarna och väntar när STORE MANNEN kommer hem. Enligt henne ÄGER store MANNEN allt(för vi tjänar ju inga egna pengar) inklusive oss hemmafruar och BETALAR för vårat bra utförda JOBB.
 Men tänk att plötsligt har man blivit yrkeskvinna för prostitution är väl världens äldsta yrke.
Jag måste dessutom vara en riktig LYXHORA som har fått en sådan dyr spis och är jag inte vacker så säg så..



__________________

Efter jag läste feministhäxans inlägg låg jag vaken i sängen länge och funderade. När blev det något äckligt o smutsigt o ta hand om det finaste vi har, våra egna barn ?
Ellis

Vem är feministhäxan?

tarja

HAhahaha, hon är bara svartsjuk ;) Det är jag iaf men om alla hemmafruar är prostituerade så kan man ju tänka på att prostitution är världens äldsta yrke ;)

Nanna

Ha,ha, Välkommen i klubben, det har jag undrat i 20 år nu ! Dom som väljer att lämna sina ettåringar frivilligt på dagis hela dagarna behöver aldrig svara på Varför, väljer man däremot att stanna hemma, då är man inte riktigt som man ska, hunsad, förtryckt och livegen...

Stå på dej, och tänk på att "hon" måste arbeta för pengarna, du lever lyxliv helt gratis ! ;)



Gott Nytt Lyxår till Dej !

Thakock

Men vad löjligt, det är absolut inget fel på att vara hemmafru. Det är ju upp till var och en. Min mamma exmpel...hon vill hellre vara hemma än att ha ett tråkigt jobb att gå till. Men nu är vi ju uppväxta och allt :P