MANNEN, JAG OCH DEN OKÄNDA BHN

Mannen o jag går o lägger oss. Jag ligger på min sida av sängen och mannen sitter o pumpar insulin i sig.  Plötsligt lyfter han upp en svart BH

MANNEN: Du har glömt din BH här.
JAG: Den där är inte min.
MANNEN: Inte fan är det min.
JAG: Den där är ju A kupa och jag har dubbel D.
MANNEN: Så vems är den då ?
JAG: Inte vet jag vilka kvinnor du tar hit.
MANNEN: Jag ? När då ?
JAG: När jag är inte hemma.
MANNEN: Och när är det ? Du är ju hemma jämt.
JAG: Inte på lördagar.
MANNEN: Men då är jag ju med dig. Så då är det ju DU som har varit otrogen.
JAG: Med en kvinna ?
MANNEN: Jag har bara en fråga.
JAG: Vilken då ?
MANNEN: Varför fick jag inte vara med ?

PS
varför varför varför................................................................................snälla
mannen
Ellis

Kom ni ifund om vems de var då?

Gun

Hahaha, vems kan det ha varit? :)

madelen

Tack så mycket. Nä det är inte alls kul speciellt inte med diabetes. Jodå de går ganska så bra har inte legat på sjukhus får diabetesen på 1 år nu ungefär så det går okej svängit socker men de får man räkna med. Men nu är det dom där jobbiga turena till stockholm men de överlever man trotts allt om man slipper ligga på sjukhus. Hoppas att det är bra med dig med!

Ida

Hehe :P

Hillevi

Haha! Kom ni på vems det var då? :-)

Renee

Det där är ett riktigt mysterium, vems är Bh´n

Thakock

Spännande! =D