MANNEN LIDER AV UPP SYNDROM(VIDEO)

Egentligen lider han nog av alla syndrom som finns och han har nog fått diagnoser i alla bokstavsformer.
Denna video är tagen efter mannen har plockat fram dagen loppisfynd, alla ljus så klart, kramat o pussat de en efter en..

Svorskan

Jag har så dålig internetuppkoppling(blir nog bättre när jag har flyttat) så filmen blir för hackig till att jag kan se den. Men det lilla jag fick med mig så verkar han väldigt lycklig med sina ljus. :D

Sv: Det är en som har skickat mail till mig som kanske ångrar vad som skrevs i mailen. Jag tror det är så.

Daniel

Söta herreman!:)

Svorskan

Sv: Nej, inget sånt. // Hahaha! Vet NÅGON hur hemorrojder luktar?

Thakock

Hhahahahahahaha, helt jäkla lovely! =D

Cecilia tipsar

hahahaha men vad ska han med alla ljus?? fint sjunger han iaf :)

Anonym

Hahaha det är ju galet kul fast jag var där och såg eländet.Tack för en rolig dag.

Veronica

till Veronica

sv. tack själv. hur var det nu i går då ? fick du se dansbandskampen ??

Anonym

jadå jag hade så mysigt med mitt rödvin och lösgodis hihi.

Veronica

Cecilia tipsar

sv: hahahahahahahaha men vad ska han med alla DE ljusen då?? han kan ju aldrig hinna tända alla dem nångång? eller det är kanske inte meningen heller? haha dessa samlare :)

Renee

Du får nog se upp så att han inte eldar ned hela huset.

kaffehörnan

Ha ha fan va bra

Detta gillade jag verkligen