MANNEN O JAG- FOTEN

Mannen o jag innan frukost i dag...
Jag ska duka matbordet och ser att det är vatten på bordet, eller jag tror det åtminstone

MANNEN: Vad ska du med papper till ?
JAG: Jag ska torka bordet. Du har vatten på din bordskant.
MANNEN: Det är inte vatten. Det är efter mitt tårengöring med asolsprit
JAG: Va ? Har du haft din tå på foten ?
MANNEN: Hahah ja det är kanska vanligt faktiskt. Det vore konstigt om tån våre på pannan.
JAG: Urk och det säger du  nu när jag har torkat upp det.  Och jag menade bordet så klart.
MANNEN: Och det var SÅ KLART ??? Med dig vet man ju aldrig.
Thakock

hahaha, illa ;D



Godmorgon!

Ama de casa

Hahaha! Man ska inte gå över tån efter vatten, eller hur det var :-)

Ellis

Hahahahaha du är värre än mig o mina felsägningar.. Jag sade att jag lyssnade på min favoritparfym idag - menade luktade..