MANNEN O JAG- LUFT I HJÄRNAN

Mannen har tänd massa ljus i vardagsrummet som vanligt och när det är dags o gå o lägga sig ska någon släcka de. Gissa vem ? Där halvligger jag på golvet då och blåser o blåser o blir alldeles ur.

JAG: Känns som all luft går ur min hjärna.
MANNEN: Va ? Har du luft i hjärna.
JAG: Vaddå ? Har du inte det ?
MANNEN: Nej då . Jag har viktiga saker där inne. Men vi kanske kan ta dig till macken o fylla med luft ?
JAG: Va ? Jag fattar inte.
MANNEN: Det är tydligt det. Men har man luft i hjärnan kan man nog inte begära så mycket av dig min lilla båtflykting.

Men vad bra så i dag vet jag inte hur man gör kaffe, lagar mat och definitivt inte hur man byter bajsblöjor.

PS
 Och allt detta trots at hon har luft i hjärnan
MANNEN
Ama de casa

Hahaha! Jag ska också på macken idag och fylla på luft tror jag - det lät bekvämt :-)

Thakock

Hhahahah, gulliga ni är ;D