MIN ÄLSKLING ÄR TREBENAD

Vad jag längtade efter i dag. Jag hade tänkt att vi kunde hämta hem min NYA alldeles fina och supersnygga nya älskling. Vad jag längtade att kunna ta hem honom och sätta på den. Inga snuskiga tankar nu. Vi pratar om en spis här och inte om en sådan man



Jag är ju gift för guds skull..



OK inte med denna person, men ni vet MANNEN min.
Hur som helst. Ni minns väl när jag skrev det HÄR.
Man ska aldrig säga ALDRIG för i går gick vi till Media Markt och köpte den här spisen. Min drömspis.



 Jag vissa har drömprinsar. Jag har drömspisar. Mannen prytade och fick den för 17500. Vi skulle hämta den i dag. Ja och vad tror ni hände när vi kom dit ? Ja de hade kört den till lager och kört av ett ben. Så nu är min livskärlek trebenad. De ska reparera  den nu så mannen ska hämta den i kväll. Vad jag längtar. Det ska bakas, det ska lagas mat... Jag kommer o sova vid min spis i kväll, pussa o krama den. Jag är så KÄÄÄÄÄÄÄR
Thakock

Hahah, lycklig du! =D

Thakock

sv; Ja, jag hoppas verkligen att det går snabbt. 4 veckor är lååååånnngggg tid för en bloggare ;D



Hahah, eller hur är jag det! ;) Det trodde jag aldrig skulle hända men vad tusan. =P

Svorskan

Jag är inte så glad för att baka, så jag hade nog tagit drömprisen istället, men jag hade också vetat vad jag skulle gjort i kväll i så fall.. ;D

Svorskan

Sv: Jag gillar att laga mat, men inte att baka. Jag är en sån som slänger ihop nåt och hatar att följa recept. Jäst och bakpulver är alltså inte min grej. Men middag gillar jag.



Sv2: Gun skulle nog dit tillsammans med dottern. Jag håller mig hemma i Skåne och tar igen det en annan gång. Har du fått spisen än?

Cecilia tipsar

åå en massa grattis till dig! men själv hade jag nog också tagit prinsen istället :)

Ama de casa

WOW! Spisarnas Rolls Rolls, liksom :-)