PANDUROFYND

Nu när MANNEN är borta och kan inte jaga mig med stekspade vågar jag visa upp mina pandurohobby fynd jag gjorde ett tag sedan. Allt var på rea kära MANNEN så du behöver inte få panik..ännu..

Som ni ser så väntar mycket pysslande på oss i den kalla vintern




























Cecilia tipsar

ojoj vad mycket fint ni kan göra med det där! härligt :)

sv: jag har använt mig av bloggen www.designadinblogg.se, jag kan verkligen ingenting om bloggar, men hans inlägg visar tydligt hur man gör! :) traderaannonsen är reklam som jag har genom att jag är med i www.tradedoubler.se. därigenom så kan man få sina egna annonser i en reklambanner. även det har jag hittat och lärt mig på designadinblogg.. oj vilket rörigt svar det här blev, men ja den röda tråden är ju www.designadinblogg.se min bibel och stöttepelare här i bloggvärlden :)

tarja

Åh, vilket fint pyssel, du får visa sedan vad ni har åstakommit.

Ama de casa

Oj! Här var det mycket pyssel på gång...

Kul!

:-)

Hillevi

Oh, så mycket fint! Kan bli helt knasig av att titta på där. Och fattig... :-)