TRASIG

Jag är trasig överalt. Ni skulle se mig just nu. Mina fingrar o händer är helt skadade. Var på IKEA i går och skadade ena fingret på en bänkskiva så att det blodade överalt o personalen fick leta efter plåster(fast jag tyckte att det var läge för ambulans). Sen slog en kvinna i kassan mig på handen med en sådan trä bit man lägger mellan två kunder så jag fick sår även på högra handen. Sen lyckades jag riva min hand på en spik i dag och märkte inte att det blödde innan jag tyckte att det var konstigt att snönn ute var röd. Sen har jag gjort något med min axel. Den värker så i helsike och är alldeles varm. Kunde knappt sova i natt och det är inte bättre i dag. Mannen har försökt o massera mig, men det gör så ont så jag ville mörda honom så snart han rör den. Men det räcker med gnäll nu. Inte blir det bättre för det.
 Jag har ingen tid alls för bloggen. Vi renoverar för fullt och nu har dessutom min mamma anlänt från Estland och ska stanna hela 10 dagar.

FÖNSTRET ÄR PÅ PLATS OCH SKA MÅLAS I MINTGRÖNT



ÄVEN FLÄKTEN FICK BYGGARE BOB O MANNEN UPP OCH EN AV BÄNKSKÅPENA HAR BYGGTS I HOP.



MANNEN HAR DEKORERAT FÖNSTERBRÄDAN. JA, VAD SKA MAN SÄGA ? SÅ JAG SÄGER INGET



NU SKA JAG MUMSA VIDARE PÅ ALLT MIN MAMMA TOG MED OCH SEN BLIR DET SOVA SOM GÄLLER.



Cecilia tipsar

jäklar!! fullsmäckad dag. tycker att du ska kräva skadestånd från ikea faktiskt ;) ha det så mysigt med mamsen nu då!