Felicia

sv: Tack så mkt :D

MyzaaN

Tackar vännen blir nog bättre snart <3

Em

Jag är avundsjuk på alla som är duktiga på att pyssla, det är inte jag.

karolinajonsson

du med!

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Sv: Haha kolla kommentarerna så vet du nog vem det är ;)

susy

Jaaa, det ska bli så kul, i slutet av månaden hämtar vi honom (:

Lägger upp bild då!

aw - gotlandstöis ツ

tack så mkt :)

Qb

härligt

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Oj vad farligt!



Man ska INTE ge mig idéer. Då händer det tusen nya saker i mitt hem men ingenting blir liksom klart, hehe.

Pernilla

Tack, skoj att du tyckte det =)



Haft en bra dag annars då? Kram

Janne

Ojojoj! Stackars mannen! Han kan inte få det lätt när en virrpanna får inredningsidéer i huvudet? ;D

FOTOGRABBEN.SE

Sv; tack så jättemycket :)

FOTOGRABBEN.SE

Em

Jag försökte kommentera i inlägget ovanför men det gick inte. Konstigt.



Vad är judisk kött? Hahaha, vet inte varför jag tror så, men det låter jättegott!



Sv: Vi får lära svenskarna att kunna prata om lite flera saker, de beter sig ju som kommunister som är hårt hållna emellanåt. ;D