12:E FEBRUARI

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till alla. Det är FREEEEDAG i dag. Dags för fredagsmus, två dagas ledighet och en  massa familjemus.
 För min del blir det familjemus utan godis för jag har glömt o köpa de. Hur ska jag överleva nu då ? Mannen har blivit förkyld. Så ni vet vem som kommer o få springa hela helgen med täcken, kaffe och klappa honom på pannan. Och i övrigt är familjen i strålande humör... Hörde precis att OS ska börja idag. Lycka till för mig o se på Tv i helgen eller 14 dagar framåt för den delen.
Jag + sport BIG NO NO...

Amy

Ni får baka familjemys i stället! :D

Jag har också haft en sjuk karl här i några dagar men det har inte varit så farligt faktiskt. Jag har knappt behövts springa med någonting.



Jag tycker oftast inte heller om att glo på sport om jag inte är på humör men OS kan man sitta och titta på i timmar!



Hoppas ni får en mysig dag!

Mia

Dumma OS ;P

Martina, hobbyfotograf och mamma

känner igen de där med en liten förkylning på gubbarna dem ska alltid överdriva...



Hoppas ni får en bra familjemys dag idag:)

kram

emelie

sv: haha kan jag förstå :D då är vi två om den saken :D

Linda - ndaiL

Ja, det behövs när jag ska jobba hela helgen sen.

Carolina

TACK :) Godmorgon ♥ Ny dag, nya galenskaper och fotografier i bloggen. Rise and shine ♥ ♥ ♥

Daniel

Spring till närmsta affär för godis måste man ju få vetja!!!

tonymestil

sv: tack vad snäll sagt.

Denise - Ännu en mammablogg

Hoppas du får en trevlig helg i af :)



sv: Tack så mycket :)

tess

tack så mycket socker!

chilliana

Ha en härlig fredag :)

thakock

usch....sport......vad hemskt!

DONKEN

chokladbollar! :D

vi ska åka o handla idag, i fredagsruschen. måste man så måste man, och godis är livsnödvändigt för min fortsatta existens. :P

mmmh. det är freeedaaaag. så jävla skönt. pössen

unique

Naw, vilken sö bild. Söt som socker