13:E FEBRUARI

God morgon. I dag ska vi vara hemma HEEEELA DAGEN. För står ni ? Jag missar loppis igen. Det här börjar bli ett allvarligt problem.
 I går hade vi besök hela dagen och idag ska vi förmodligen få ännu mera besök. Måste hinna o rensa Jessicas rum av leksaker. Vi har samlat på alldeles för många saker så det går knappt o gå in i rummet längre.
 Måste också fixa pengar till min mammas konto i Estland så hon kan betala för blommorna till farmors grav. De ska begrava henne idag.
 Får se vad dagen har o erbjuda och man får ju definitivt inte glömma MELODIFESTIVALEN ikväll.






JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja eller hur! Underbara kläder ;) Ha en fin lördag

Carolina

GODMORGON ♥ Glöm inte att skaka loss för idag är det lördag, och glöm framförallt inte att läsa bloggar (viktigast är ju MIN blogg) ;) ♥ ♥ ♥



Svar: Jag läser ju kriminologi haha!?

Mia

Inte? ;O Det var typ den populäraste serien på 90-talet :D

Frida Stigevik

sv: Tack så mkt! ;D

Deniesé

sv: jaha, förlåt jag missförstod dig :)



Jovars, han är en stor förebild för mig & som du säger är han en duktig artist. VI får hålla tummarna för honom i MF :)



Naw, vilka söta bilder :D

julia :)

sv; uschuschush, jag hatar att städa!

chilliana

Vilken söting. Ja den är klart sevärd. Ha en underbar Lördag

Julia♥

jaa så äre!:)

Girly

Gud vilken sötis:)



Ja just det melidifestivalen är ju i kväll.

Kram Girly

Neli

Ja, det är riktigt jobbigt, men tyvärr så är det the reality :(



Hihi vilken söt dotter :D Hoppas att ni alla får en bra helg :) KRAM

Monica

ja man blir lite trött i huvudet o kroppen när dom inte vill sova..

Malle - Hockeyfru

ajaj missa loppis, nu lever mannen farligt:D

Becka

Nej, Melodifestivalen får man inte glömma! Och efter det är det en massa spännande OS-sändningar. I like!

Maria - TÄVLING PÅGÅR!

Vad söt! :)



sv: Glee går på TV4, klockan 20.00 på torsdagar. Rekommenderas starkt! :D

Tonymedstil

sv: ja. det tycker jag också. vet du någon mer bra ??

Pernilla

Söta bilder =)

Jennie

låter som en seg dag (;

Emma.T ( en av tjerna på rejjst.blogg.se )

Hej, fin blogg! Hur mår du ? =)

Linda - ndaiL

va söt hon är!!

Ama de casa

Vilka underbara bilder - och nu är det bara 40 minuter kvar :-)

isabella

vad ska du göra på alla hjärtans dag imorgon?:)

vesna

puttinutti =)