15:E FEBRUARI

 Hörde att den riktiga livet börjar efter 40. Jag har då 12 år kvar tills dess. Vad ska man göra dessa 12 år medans man väntar  ? Lever vi vår lossas liv så länge eller är de första 40 åren prövotid. Klarar vi av  lossaslivet får vi gå vidare till den riktiga livet ? 
 Jag får äta frukost mednas jag väntar då...


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
thakock

Hmm, bra fråga. =)

ABSSOLUTAARNELA

va gör du söt? :)

ABSSOLUTAARNELA

ska snart fixa lite frukost! =D

Mamma mina

Godmorgon.Vacker bild.Ha en skön måndag.

Linda - ndaiL

Ja superskönt :D



speciellt eftersom jag itne känner mig helt ok

Mamma mina

tack för grattis hälsningen till min prins 2 månades dag..det var i går _:) vad sker i dag?

attis

Hej vännen. Skulle skriva i ditt senaste inlägg men det går inte att komma in där. Hoppas du haft en bra helg. ha det bäst.

Kramen

Ama de casa

Jag hjälper så gärna till! Jag kan ta 10 av dom där åren och befria dig från dom ;-)

claudia

fint ;)