17:E FEBRUARI

Vilken tyr att det är onsdag i dag och halva arbets veckan har redan passerat
I går var en dag fylld av telefonsamtalen och besök. På morgonen fick jag telefonsamtal från vårdcentralen och fick veta att jag är för ung o ha ont. Det finns tydligen en åldersgräns o vara sjuk. Innan 70 får man inte ha ont i leder ?
Sen kom min kompis Jennie över och jag hjälpte henne o ta kort på hennes överkast o kuddar hon vill sälja på tradera. Under dagen var det massa telefonsamtal från MANNEN.
Mitt i kaoset ringde även Carmen Lys nya lärare för att berätta att det går jätte bra för henne i skolan och att hon är så duktig och smart. Det är jätte lätt o prata i telefon när man har en liten Jessica hoppandes bredvid och skrikandes OSSO TJATA; OSSO TJATA..
 Jag blir så glad att det går så bra för Carmen LY i skolan. Det är ju underbart att i ena skolan gick det inte alls och då byter hon skola och lärarna tycker om henne i nya skolan och eleverna vill vara kompisar med henne. 
 Jag var så trött på kvällen så jag la mig redan klockan åtta i går. Riktig pensionärs hus har vi här för även mannen kom o la sig redan vid nio.
 Men , men i dag är väl en ny dag och man hinner o göra det som blev ogjort i går... hoppas jag.
Nu blir det frukost. Upp o hoppa mer er....GOD MORGON.






ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG HÄR

Smultron Mamman

Sv: Hehe Jag med =)

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!

thakock

Det är så kul att det går bra för henne! =)

andreakarolina

Vad glad jag blir för er och Carmen Ly's skull!! Bra att hon äntligen får känna hur det ska vara i skolan!



Ja resan till Skottland var verkligen helt underbar och rolig!



Många kramar till er!

Josefine- mamma till Olivia

Skönt att läsa att Carmen ly har det bra i skolan :)