18:E FEBRUARI

God morgon. Bara en dag kvar tills fredag. Kan knappt vänta.
 Har ni sett att det snöar igen ? Jag lossas att jag inte ser. Man kan ju bli deprimerad över det. Jag var glad att barnen har fått lite snö si så där i början av december . Och ett vitt jul var ju också roligt, men nu får det väl vara.
 I går hade jag bestämt o baka pepparkakor och Jessica o Tessy ville ju  så klart hjälpa till. Det blev ju lite konstiga former när Jessica skulle göra det, men vad gör det.. Hon var ju glad och det är det som räknas.



Sen bestämde jag att jag ska baka bröd också. Så klart vill ju Jessica hjälpa till även där . Medans jag då var och tog ut pepparkakor från ugnen hällde hon en hel saltkvarn i brödteget. Det blev salt bröd. Jag fick improvisera då och göra teget fem gånger större. Istället av 1 limpa blev det 5.
Hon själv var så nöjd att hon hade gjort det. Hon tittade  på mig och gav tillbaka den tumma saltburken och sa DE SLUUT.





Nu ska jag äta min salt bröd till frukost o pumpa mig full med all kaffe jag hittar i huset. Ha en så bra dag ni läsare.
LINDAVIOLA!

sv; Tak så mycket! Gå gärna in och rösta =).

Annika

Ja man blir galen på snön nu!

Frida Stigevik

sv: kanske dags nu igen då ;)

chilliana

Hej nä filmen går inte på bio. Den kommer ut på dvd i Mars.Se den då den var jätte bra.

chilliana

Tycker med att de får räcka med snö nu. Nu vill jag ha vår och sommar.Ha en fin dag

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; haha!

Sofie

tråkigt med mer snö..vill ha vår nu :)

Nadja

Bara bra. =) Händer idag? =)

Gun

Vad gott med hembakt bröd ändå. Salt är ju gott..;)



Sv: Visst är det tidskrävande att kommentera, och man gör ju som man vill och hinner.

Pernilla

Söta bilder =)

thakock

Roliga dag!



Bara funderar på det...carmen ly går ju i skolan...men går jessica på dagis eller?