19: E FEBRUARI

Fredag i dag. ÄNTLIGEN !!! Vi ska snart åka o äta lunch . Väntar bara att mannen ska komma hem från sjukhuset. Sen ska jag köpa nya gardiner till matrummet. Ja, jag har ÄNTLIGEN tagit ner julgardiner. Det trodde ni inte, erkänn. Jag är lite förvånad själv faktiskt. Det bli en runda i Marieberg också och sen godisshopping i Picaboo. Fredagsmys väntar i kväll med massa bra filmer. Ska bland annat inhandla nya BECK filmen. Någon som har sett den ännu ?
 Nu måste jag dricka en kopp te för min onda hals och sen ska jag skotta så att mannen kommer in med bilen.
Ha en så bra dag ni allihoppa.

JAG O BARNEN UTE MED VÅR  TÅG I GÅR.



Sofie

så härliga bilder :)

Jennie

söta bilder :)

Annika

Ååå så sött ert lilla tåg är :)

HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

SV: ja det är väll alla :/

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, det borde ju inte vara allt för svårt =)

K

hehe jo =D Men detta inlägg handlade om min andra blogg som jag inte har synlig någonstans och aldrig kommenterar ifrån, så tanken med den är inte heller att den ska läsas egentligen, har den för min egen skull. Men så vet jag att några känner till den (den finns ju också länkad på min blogg) så det var lite kul att se att många gick in där just alla hjärtans dag och förväntade sig att jag skulle skriva nått deppigt i den just den dagen bara för jag är singel =P

Renee

Vilket gulligt litet tåg, där ser det mysigt ut med vinter.

Jag har också varit ute och skottat.

meddy

naaww va gulliga

Monica

vilka mysiga vinter bilder =)

Dockie

Dockie

Fin blogg,

allt bra? :)

kram.

Johanna

hihi sött litet tåg :)

Neli

Ja helg är verkligen underbart ♥



Hihi och vilka söta bilder :D ♥



Hoppas att du får en bra fredag och helg hihi :D

KRAM ♥

Tanja

Hej! Vilken fin blogg du har :D



Kom in i min blogg och röstra fram en favorit i veckans blogg :D

gabriella

visst var dom unika :D

qb

hehe okej

Joakim

Sköna bilder! Kul att åka pulka!

hanna

jaa, det ska blir riktigt roligt faktiskt :)

Maria - TÄVLING PÅGÅR!

Vilket gulligt pulkatåg :)

D O L L Y

pilates e helt kanon..

Anonym

sv; Fy farao!

Mamma mina

Så skoj barnen ser ut att ha.Ha en härlig helg.

Förvirrade Morsan

sv; tack så mycket=)



vilka mysiga bilder :D

N I L M A

haha skönt att julgardinerna har åkt ner :D

Lillasyzter

Jag vill önska dig en mysig fredag sötnos :)

Emelie - EmeliesPlace

sötnosar :)

Mia

Ja riktigt roligt :D

AMANDAWAHLGREN

hoho :_D

Laila

så kul med pulka =)

Olessia

härliga bilder :D

Josefine- mamma till Olivia

Skoj att åka pulkatåg :)