1:A FEBRUARI

Oj vilka drömmar jag har haft inatt. Har ni drömt något som har verkat så verklig så ni har trott att det har hänt på riktigt ? Det ha jag inatt. Jag drömde i natt att mannen ville  slå ihjäl mig. Jag förstår ju honom på sätt o vis. Han stackaren fick hänga upp tavlor o speglar kors o tvärs i går så han har väl tröttnat på mig.
Har ni någon gång vaknat o vill se fortsättningen på er dröm och blundat och hoppats o titta vidare, men inget händer ? Det gjorde jag. Jag ville ju se hur jag går upp från döden och hämnas på honom. Men inte fick man se det.
 Jag själv tror inte mycket på drömmarnas betydelse. Läkarna säger ju att när man dömmer bearbetar man dagens händelser. Om nu drömmarna ska betyda något o varna för framtida händelser måste vi ju alla vara häxor. Vem annars ser in i framtiden ?
 Min mamma tror i all sån trams. Hur många gånger har hon inte drömt om vita hästar och ringt till mig för att fråga om jag har dött (??) . Så mycket jag vet lever jag fortfarande.  Ibland ringer hon för hon har sett vita lakan och det ska betyda sjukdom, men inte har vi varit sjuka. När jag var liten då trodde jag ju på henne och väntade hela tiden att något skulle hända efter hon hade berättat att hon hade drömt något och att det betydde vissa saker. Minns att ett tag vågade jag inte gå över gatan för hon hade drömt att en bil skulle köpa över någon i vår släkt. Jag väntar fortfarande...
 
 I alla fall är det måndag i dag, första februari och snöhelvetet finns kvar. Jag vill flyttta !!
GÖZDE;

jupp :) varsågod!

susy

jaa lätt, supersnygga!

Åhh drömmar, jag har haft knasiga drömmar heeela helgen!

Qb

hehe ja

Jennie

haha har blundat och viljat drömma vidarem ånga ggr ;P

Thakock

ja, det har hänt! Man vill ju veta vad som händer!



Jag vill me flytta.....det snöar hela tiden!

Britt

Jag tror drömmarna är där för att roa oss. Lite som att se knasig film...man undrar vem som är regissören och vad tanken var bakom. Finns det någon sensmoral eller var det bara för att roa?



Drömmar verkar ju vara ett hopklipp av vad vi hört, läst, sett och tänkt den senaste tiden.

Josefine- mamma till Olivia

Ja ens drömmar är intressanta, så många knäppa drömmar man haft genom tiderna hehe.