20:E FEBRUARI

God morgon. Har ni sett vilket väder det är där ute ? Hemskt , hemskt snöstorm. Jag är full av under att vi fick tidningen i dag för brevlådan syns inte längre. Jag tror att vi hoppar nog över loppiset i dag för kommunen har inte plogat vägen här så jag tror inte att vi kommer ut med bilen. jag vill flytta till ett varmt land. Land som har snö bara i julafton och som har sommar o sol resten av året. Finns det sånt land ?
 I kväll blir det melodifestivalen i alla fall och ett o annat godis ska stoppas i mun. Vi får se om det blir något skrivet i dag.
 har en bra lördag ni allihopa nu. Och ge er inte ut i dag för det kan vara rent av livsfarligt. Man kan ju drunkna i snön..


EN TOKER



TRE TOKAR

Anki

Ja verkligen ett bedrövligt väder



Kram på dej

Frida Stigevik

sv: faktiskt! gör livet lite lättare att leva ;D

Renee

Godmorgon. Tittar ut på det vita som bara vräker ner, skotta och åter skotta.

thakock

Ja, fy vad mkt snö det är! =/

ABSSOLUTAARNELA

jodå det gjorde ja :) dudå?

LIENE

sv: Tack:D Vi hade det superkul.



Juste, det är ju melodifestivalen ikväll:D vad kul.

söta bilder!

Nadja

Vad för filmer? =)

Hanna

Sv: Ja det är alltid kul med många läsare :D

MyzaaN

ja jättetråk när det blir så :)



såna sötingar ;D

Ama de casa

Här är det strålande sol och varmt och skönt :-)

Men en sak har vi gemensamt - jag ser också fram emot schlagern!

Kram på dig!

Elsa :)

sv: Det är bra! Jag fattar inte att man ens börjar röka när man vet att det är farligt.



Kram Elsa :)

KLARA ANDERSSON

Vill du följas på bloglovin? :). Säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma! :)

jennifer gräll

sv: javisst är det :D



Jag är jätte ledsen för att jag svarar så sent.

Diana

Ja usch, det är verkligen mindre roligt väder nu. Här i skåne har vi töväder så nattens storm blev inte så farlig.

julia :)

jaaa verkligen :D

simone

sV: Jaa, det ska det verkligen bli :D

Pernilla

Det blir M-festivalen här med ikväll =)

Deniesé

sv: Njae, men de går över :)



Gu va söta de är ! :D

Maria - livet i Milano ☆

söta foton =)

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha det är kallt över allt! :))

Becka

Här snöar det inte alls. Töar däremot så det är blöt, blöt ute.



Hoppas du får en skön lördag!

emelie

sv: hehe de sitter inte helt fel iaf :)

allt bra med dig?

Sara

Åh tack! :D

Hur står det till idag. Här är det kanonväder så jag känner att jag borde gå ut och göra nått...

Förvirrade Morsan

ja, jäkla snö! här spelar det ingen roll att de plogar, det snöar ju inge direkt iallafall! =/

Lise-Lotte

Känns som de flesta tycker att vintern borde vara slut snart. Jag är en av dem också. Är väldigt trött på den här vintern...

Erika

Ush med snöstorm :/

Dock har inte vi det här.. här börjar snön faktiskt töa sig bort.



sv. Ja men eller hur :P

Martina, hobbyfotograf och mamma

hejsan!

ja jag håller med dig om snöovädret kan de inte bara sluta:/



allt bra annars hos er?

annsan_s

Soppa är gott. Fy fasen för snöstorm, hit har den inte kommit än..Kram

N e l l y ♥

SV; Hehe tack så mycket :]

Britt

Vem behöver snö på julafton? Flyttar man till Söderhavet är sanden så vit så den kan fungera som snö.

Ellis

haha aaww söt tessy är!