24:E FEBRUARI

God morgon till alla bloggläsare. Kadri har nu dött på grund av sin förkylning. Så nu är det jag, MANNEN, som tar över den här bloggen. Så från nu o framöver ska vi prata om modellbilar, sport, öl o brudar. Låter roligt va ? Ni fortsätter väl följa mig. Ska nog döpa om bloggen till LILLA MANSKRISEN.BLOGG.SE
Härmed bjuder jag alla tjejer till pyjamasparty på lördag.

PS: Eftersom jag nu är utan fru passar jag på o sätta in en kontaktannons:
SÖKES kvinna 18-25 år med kvinnliga former som förstår att mannens väl är den viktigaste och som tycker om ordning o reda. Gärna utan åsikter om jämtällhet och sånt tjafs. Har förstånd o sätta MANNEN i sin centrum. Som gärna byter bajsblöjjor redan på första dejten. Som lätt accepterar husets regel: MIN ÖNSKAN ÄR DIN LAG.

AKUT söker jag dock en hemhjälp/barnflicka/ ???????





_____________________________________

VILL DU VARA MED I VECKANS BLOGG ANMÄL DIG HÄR

FÖRRA VECKANS BLOGG VINNARE:


Bloggen drivs av en glad tjej som heter Amy och på bloggen finns det massor av fint hon har designat och gjort själv Mycket inspirerande och intressant blogg för all som tycker om design, inredning och pyssel. 







Mamma mina

Godmorgon..Då får frugan krya på sig

Maria - livet i Milano ☆

godmorgon =)

Gabriella

haha ja :D

Gabriella

haha ja :D

Girly

HIHI jobbigt att må dåligt, hon får krya på sig:)

Kram Girly

daaniela

- tackar:)

Diana

Haha... han kan ju drömma vidare. ;)



Sv: Jodå, det går säkert att spela in action när man är gammal... skrev mest så för att trigga igång mina läsare som många är äldre damer. Hehe...

Thakock

Hahah, stackars kadri!

Krya på dej! ;D

Dolly

tack så mkt :)

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: ja det ska bli kul att se slutresultatet :D



hur är det med förkylningen?

Erika

sv: Jaha okej, härligt :)

Johanna

Haha du är rolig du med :)

Tanja

SV: ja verkligen. det e hemskt!! :P

Frida Stigevik

sv: tackar ;)

jennifer gräll

sv: hehe, jaså... är jag? (;

Erika

sv: Det lät bra :)

Felichhia

Min farmor dog också dagen efter min gammelmormor typ en elr två veckor sedan men hon har inte haft begravning

Johanna

Haha jaaa det måste nog vara det va?

Neli

Stackare som fortfarande är förkyld :( Du får krya på dig!



KRAM på dig ♥

Förvirrade Morsan

sv; tror det gick okej=)

~Sara~

Haha. =) Gillar humorn.



Sv: Ja det är inte klokt.. Varför kan man inte lära ut att man ska älska sin kropp som den är istället!? Jag vill inte veta hur det ser ut om 20 år...

Bitterfittan

krya på dig kadri!!!

Maria - livet i Milano ☆

det är en kärleksroman =)

denise

du verkar ha fullt upp du :P hur gammal ska man va för att va barnflicka? :P

Becka

Nä, ibland orkar man inte med varken att blogga eller svara på kommentarer. Och det är ju okej att det är så. Är du sjuk? Krya på dej!