25:E FEBRUARI

God morgon. Höll på o skriva att det var 25:e juli idag. Vilken önsketänkande.  Tänk sommar, värme, sol, bad, grill ....... Nu blir man ju deprimerad bara när man tittar ut. Mannen försökte o ta ut barnen i går, men de ville ju in igen bara efter 10 minuter. Jessica är snöallergiker tydligen. Så snart hon får snö på sig börjar hon skrika att vi ska ta bort det.
 Jag är fortfarande förkyld, har mina röda vänner på plats och morgonen började med att jag slog min lilltå rejält. Man kan ju tycka att det är hemskt dumt o slå den mot ett stolben, men vet ni jag är ju inte så smart så jag slog två gånger till o med. Tror den lilla stackaren börjar bli blå nu. En smurf tå kanske ?
 Måste ta mig till affären i dag i alla fall. Mat måste man ju ha även om man är sjuk och skicka mannen är inte ett alternativ.

ÄR VÅRA BARN VERKLIGEN SÅ FYLA SOM DET BLEV I GÅR MED MAKE ME A BABY ? Mannen skulle kanske byta ut mig mot semlor då ....




_____________________________________


VILL DU VARA MED I VECKANS BLOGG ANMÄL DIG HÄR.

FÖRRA VECKANS BLOGG VINNARE:





roos

sv: eller en triss med fem mille på?

emma härnqvist/perfektion

jag vet, pannkakor är ju så vansinnigt gott.

Renee

Godmorgon!

Idag har jag en eländig dag, provar i alla fall att jobba några timmar.

Renee

Vi kan väl låtsas att det är 25 juli

Anki

Gomorron

Dina barn, eller era säger man väl, är jättesööööta allihopa!

Herregud gjorde för länge sen ett prov på hur Jaja och mitt barn skulle se ut, det var nog tur att vi träffade varandra på äldre dar,hhaahahahahahahaha



Kram

Maria - livet i Milano ☆

åh så söt =)

jenny

Krya på dig! Kramar

janine

ja visst är den=)

okej vad mysigt!

hur är allt idag ?



förlåt för sent svar förresten

N I L M A

haha önsketänkande var ordet, ja :D

Thakock

Stackare! Och stackars tå!



mat behövs alltid. =)



SARAH





Ja det låter ju inte så lyckat med , röda små vänner, en blå vän och masser förkyldnings-krigare!



Låter som din kropp blivit ett slagfält, jag hoppas på att den blå tån vinner både mot de röda vännerna och förkyldningskrigarna. Så kan du täcka över din blåa vän med lite foundation så är han vips ett minne blott likaså :) iof kanske du ska ge han en stor dos alvedon innan så han inte sör dig med sin värk...



keep the smile up!



kram// SCVA