26:E FEBRUARI

God morgon. Äntligen fredag. För oss som har varit sjuka och haft sportlov har det varit fredag hela veckan. I går mumsade jag på smågodis, i dag blir det muffins och imorgon smörgåstårta.. ja ni fattar..FREDAG HELA VECKAN. Mina tandläkare älskar den här livet. Han har bestält en stor båt o flygplan nu.
 Det är bäst o sätta i gång med baket då. Men först blir det frukost och Jessica kan klämma på sin KAJVAJ.


Renee

Bra med långa fredagar, en hel vecka är helt ok. Vår fredag börjar idag och slutar om en vecka.

Anki

Hon är så söt med sin KAJVAJ, lilla flickan!

Ja, vad skönt att du har blivit bättre



Kram

simone

underbart! skulle behöva lite lov jag med :)

Thakock

Haha, skönt med lov. =)



Stackars kavair tuben =P

Deniesé

Ursäkta sent svar men blogg.se har dummat sig med mig :( Hoppas du har haft det bar ändå! :)



Är allt bra med dig?

jennifer gräll

sv: haha klockan tio är oerhört tidigt för mig ;)

~Sara~

Kajvaj, vad gulligt. =)



Sv: Tack så mkt. =D

Ja jag tror det också, det kommer bli billigare och billigare och vi kommer gå runt som små barbiedockor allihop. Usch.

attis

Undras om man kanske ska fria till den tandläkaren dåfniss Önskar dej en skön fredag.

Kramelikram