27:E FEBRUARI

God morgon till er. Fredagsmyset är över , men lördagsmyset väntar och melodifestivalen väntar. Vet ni vad som väntar mera ? LOPPIS !! Mannen har levt farligt ett tag så jag har inte kommit i väg till loppis några gånger, men hans liv börjar o bli i fara nu så i dag får jag åka till loppis.
 Jag har varit jätte dålig o visa upp mina fynd den senaste tiden. Jag har även varit dålig på o fortsätta min båtflyktings historia. Det är många som har frågat när kommer fortsättningen. Jag ska försöka o fixa det. Jag ska också försöka o svara på kommentarer o läsa i kapp hos er. Det är så mycket jag har fallit efter med. Hade tänkt o göra lite av det i går, men vi åkte o handlade och tog ut min panduro paket, åt på Mcdonalds och slösade lite pengar på bokrea.
 Får se vad jag hinner med i dag, men först LOPPIS.


BARNEN PYSSLADE I GÅR PÅ PANDUROHOBBY. FÖR 20 KRONOR FÅR MAN GÖRA EN EGEN MASK.









______________________________

FÖRRA VECKANS BLOGG VINNARE:
ABSSOLUTAARNELA

haha, ja ;)

Thakock

Ha en trevlig dag! =)

Anki

Där skulle jag ha varit med jag älskaar att pyssla



Kram och ha en bra dag



Ha du fortsatt din berättelse om hur du och mannen träffades, eller har jag missat det, helt??

Emelie - EmeliesPlace

åhh så mysiga bilder :)

Gun

Låt inte bloggen stressa dig, det är inte så viktigt. Men det skulle vara jättekul att läsa om din fortsatta "båtflykting"-historia så småningom, när du har tid.

Erika

sv: Inte? Harry Potter filmerna är jätte bra :D

karolinajonsson

Det hade vi =)

Josefine- mamma till Olivia

Inte ska du stressa, man gör det man hinner med :) Men ska bli kul att läsa fortsättningen.