28:E FEBRUARI

Sista  februari dagen i dag. Äntligen börjar mars månad och vi kan kanske få lite värme ute. Jag är dock livrädd. Tänk på all denna snö som kommer o smälta framför vårat hus. Vi har ju snöhögar nästan lika höga som vårat hus. Tsunami jättevågen kommer vara puttesmå i jämförelse när all denna snö har förvandlats till vatten. Så om några dagar kan Kadriland vara bortplåst.

 Mannen min är mycket snäll idag. Lilla hamstern är ju sjuk så han frågade mig om han skulle beställa likbilen. Sen var han ju orolig att vi inte hade flaggstång för att ha flaggan i halvvägs när Pelle dör. Han tänker på allt han...
 Förresten är MANNEN i onåd så bäst att han uppför sig annars kan han åka ut.





ps
kan man ha sån tur ?
mannen


_____________________________________________

FÖRRA VECKANS BLOGG VINNARE:

Renee

Mycket vatten lär det bli när allt smälter. Låt mannen åka till veterinären med hamstern, om han är dum.

Anonym

Villken liten söting :)

Anki

Vad har han nu gjort



Kram

Gun

Män är väl alltid i onåd. Det är deras normala tillstånd.:)

Stackars lilla hamster. Han behöver nog komma till veterinären.

julia (:

sv: ja verkligen! :D

Mathilda

hejhej ! :)

du skulle inte vilja lägga en röst på mig (Nr 6) hos

http://fantastiskafelix.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-finalister.html?_tmp=06daf8bb7156608004ff59890b7225c3af41d3b0

Eftersom det är första & sista gången jag kommer delta i en "veckans blogg" tävling så

hade det varit skit kul att vinna ! :)

KLARA ANDERSSON

Jag såg också Beck. Den var verkligen bra! :)

Thakock

Ojoj , vad har han nu gjort? ;)



Vi har 13 + grader här nere. ;) Bara så du vet...



Josefine- mamma till Olivia

Här är det plusgrader och snöar massvis.. Jake jobbar med att skotta snö från tak så det lär vara tungt nu när det är blötsnö.



Tessy är så söt!