4:E FEBRUARI

God morgon. Mera snö åt folket ser jag.Det har visst snöat hela natten igen. Snart måst jag börja göra postpaket o skicka snö till Thailand. Jag förstår inte vart grannarna lägger sin snö?  Äter upp ? På våran tomt ? Kör bort ? Snöar det bara över våran tomt ?
 Undrar hur många kalorier snö har ? Man kan kanske sälja det till svältande hollywood stjärnor som diet produkt ?
 Jag skipper nog snön till frukost och äter några rejäla mackor istället o dricker 5 koppar kaffe.

Malle - Hockeyfru

ah krativ på morgonkvisten, ingen dum idé med snön! undrar oxå vart grannarnas snö tar vägen..... suspekt!

Victoria ♥

sv. Jo tack det har jag gjort :) hyfsat iaf.

har du sovit gott :)?

Thakock

Hmm, ja den här snön är ett mysterium. =/

Britt

Jag tror att grannarna kommit på att de måste köra bort snön för att slippa ha en hel sjö på gården till våren. All den där snön blir ju vatten och då blir gräsmattan en sjö...sjö kan ju också vara fin på tomten...

DONKEN

ja det verkar ju iaf funka för dig. kanske man skulle ställa in bryggaren i sovrummet, preparera den kvällen före, och bara trycka på knappen när man vaknar?

kankse skulle funka... men bara för mig. hur får man sin tandande bebis att också vakna med ett leende..? han gjorde ju det nåra gånger förra veckan.. :( pöss

Josefine- mamma till Olivia

Sweet little tessy :)

Renee

Använd mitt förslag, blåslampa, smält eländet.