5:E FEBRUARI

God morgon. Fredag i dag. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle överleva gårdagen och inte mannen heller för den delen. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl när han fastnade uppe på taket. Men, men mer om det senare. Ja, om jag hinner för just nu vill någon ha KAJVAJ MACKA som hon säger.
 Ha en så bra fredag ni och glöm inte köpa det viktigaste, GODIS.


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Renee

Godiset glömmer vi aldrig bort att köpa. Ha en bra fredag.

Ellis

Hahaha kajvaj macka är ju gott, dock endast på knäckebröd! :D



Sv: åååh du gör mig åksjuk med beskrivningen..

Martina, hobbyfotograf och mamma

oj fastna din gubbe uppe på taket hehe!



SV: idag får jag reda på svaren så jag hoppas de inte har utvecklats sig.



ha en härlig dag!

attis

Tack för det. Nu blir hon glad. Hoppas mannen kommit loss. Ha en bra fredag du oxå med massor av godis.

Kramen

Victoria ♥

sv. Tack så mycket :)

ha en bra dag ^^

sanne-madeleine

jaaaaa XD

JenU♥

Sv; Japp, men behövligt =)

Sara - Alicias mamma & gravid

Hhaa godis ska vi med köpa ;)

Thakock

Hehe, här blir det säkert med godis. Om sambon får bestämma så. =D

N I L M A

fastnade på taket? hm, detta låter spännande ;)

janine

Tack tack :D

Jag lovar att inte glömma köpa godis, det går bara inte :D

simone

Haha kajvajmacka :D

Diana

Får man köpa godis idag, jippie! Det som inhandlades igår (och som nästan är slut) räknas inte va? Haha!

Jag ska jobba hela helgen, trist. :(