ÄLSKAR BOKREA

Om jag inte vore död hade jag åkt till bokrea i natt. Älskar denna tradition o gå o fynda böcker mitt i natten. Vi har alltid varit o fikat på Mcdonalds först vid elva tiden och sen åkt o fyndat i BOKIA i Kumla. Sen kommit hem har man tittat i böcker och somnat överlycklig vid tretiden. Men som sagt jag är död i dag så det blir inget..
Undrar hur länge Jesus var död innan han återuppstod ? Jag vill ju inte vara sämre.




ps
ja den lyckan var kortvarig jag som hade så många anbud på unga galanta barnflickor. Ja klart vi åker på bokrea
mannen
Em

Kan du inte berätta hur det är i dödsriket? Det verkar som att du fortfarande kan kommunicera med din man? (Usch, hahaha - detta urartar sig..) :D

Mia

Tack så mycket :D

maria

Sv: Vad roligt, du är nu med och tävlar om att bli en av de 5 finalisterna. Dragningen görs ikväll 20:00 så håll utkik och just du blivit utvald / Kram Maria

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha sant :))

It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Ja, det är alltid skoj :)

Maria [Fotoblogg]

sv; JA verkligen

Martina, hobbyfotograf och mamma

kna bara hålla med, bok rea är livet kan fynda mkt bra där:)

Anonym

Åh, bokrea nu! Då kanske man får lov att shoppa lite... bara liiite. ;)

Diana

Det var jag som helt plötsligt gick och blev anonym. :)