ÄNTLIGEN FAMILJEMYS

Nu har vi äntligen kommit hem. Blev några fynd och massa mat inhandlat. Nu blir det familjemys och den nya BECK filmen för oss vuxna och KALLE ANKA för barnen.

OBS!! De som vill fynda billiga vinterjackor o overaller till barn kan åka till CUBUS de reade bort de för bara 99 kronor. Köpte en fin jacka till Carmen Ly till nästa vinter.

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar Ja du skojar inte, jag fick koden men då kunde man helt plötsligt knappt välja mellan några tidningar längre... helt sjukt dåligt!

Olessia

mums

Amy

Åh, vad det ser mumsigt ut! Jag tar gärna över gifflarna! ;)



Svar: Tack ska du ha! Undrar du om jag har gröna ögon? I så fall ja. Fast på bilderna har jag gjort dem lite ljusare så det är inte riktigt den färgen!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

ja;D

Neli

Oh va mycket mumsigt ni har laddat upp med :D Hihi. Men så ska det vara på fredagar hihi :D Hoppas ni får det trevligt ♥



Ja produkterna verkar faktiskt hålla vad dem säger haha. Vi får se. Det återstår att vänta om det hjälper mot finnarna också :)



Hoppas ni får en bra helg. KRAM ♥

MUFFINSMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :D

Pam :)

sv: ahah det är jobbigt för att alla äter ju typ allt nästan men inte jag och det är juinte mitt fel..

Diana

Gott fredagsmys!

Amy

Svar: Jaha va roligt. Det är precis som en vän till mig, hon är helt galen i turkost!

Jag tycker mer och mer om det, speciellt inne på toaletten där jag vill ha det lite medelhavet.

Isabel

Men vad mysigt :) Man ser dirket hur upplägget blir med filmerna, hihi ;)

daaniela

- visste faktiskt inte jag heller innan jag gjorde det;)

thakock

Hehe, jag har med godis och gifflar ;D

Em

99? Det är väldigt billigt! // Ert godisbord ser frestande ut.. :D Ha en mysig kväll!

Gun

Åh vad ni myser! Massa gott. ha en fortsatt trevlig kväll!:)