BÄSTA DAGEN NÅGONSIN

Jag har världens bästa MAN. Han har tyckt synd om mig som har mist min farmor  så han har tagit hand om matlagningen i dag...

FRUKOST..



LUNCH....



MIDDAG..



Vist är han bra kock ?

Hanna

ja absolut :) , snällt av din man!

Johanna

haha bra kock... .:)



tråkigt med din farmor :(

isabella

:D

Em

Hahaha! Tur jag är singel, annars hade jag nog låtit mannen stå för matlagningen varje dag. Räknar med att barnen var glada också? ;)

Anonym

Hahaha, baaaaaaaara massa onyttigt, fast det ska man unna sig.....IBLAND!



Jovisst är han stor allt, med tanke på att han har 74/80 i klädstorlek just nu. Han vägde 4.625 gram och var 57 cm lång när han föddes.



Operationen ska tydligen vara ganska vanlig och har goda prognoser.... Men ändå! Usch. Ett ingrepp innebär alltid minst en risk. URK!

thakock

haha, vilken snäll man! ;D

Gun

Det var ju snällt ju! God mat också. ;D

Britt

Ser ut som om det blev fredagsmys i alla fall. Trevlig fredag!

Kashaya

Det var snällt av honom, skönt att bo ihop med en sådan mästerkock.;-)

Ellis

GUDOMLIGT BRA KOCK

Malle - Hockeyfru

naw han vet precis vad som behövs! ;P beklagar farmor

Josefine- mamma till Olivia

Hans meny var inte illa ;)