BRÖLLOPSDAG

I dag är det 7 år sedan vi träffades, MANNEN och jag. Det är också  dagen  vi gifte oss 3 år sedan. GRATTIS till oss.



                           Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Janne

Stort grattis till er båda!

Monica

Grattis till er båda!

attis

Hallojs vännen och jättegrattis. Önskar er en härlig dag. Jag är så rackarns förkyld här igen. Ha det bäst

Kramar om

Thakock

Grattis!!!!!! <3

Thakock

Du var med på framsidan idag. På den lilla monitern som visar olika inlägg som skrivits under dagen. =D Så har du tur får du lite besöksrekord.. =D



Förvirrade Morsan

Grattis!!! :D

Anonym

Grattis!

Imorgon är det 5 år sedan Donny och Erica blev ihop.Ha en fin dag.

Kram Veronica

Gabriella

Grattis :)

JenU♥

Grattis :D



Sv; Tack =)

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Sv: Nja jag tyckte bra alla låtar var extremt dåliga :P



GRATTIS! :D

Laila

grattis till er =)

Renee

Stort Grattis till er båda.

Gun

Vad roligt! Grattis till er båda!:)

Malin-mmcs

Grattis till er båda!!

Veronica

Grattis!



SV: Jag får inte rösta för att min käre far inte vill det... Får väl se om man kan lura till sig ett samtal på finalen, det brukar gå. :P

Ama de casa

Stort GRATTIS till er!



Vi förlovade oss på vår "träffasdag". Sen kom jag på att det är dumt att ha alla anledningar att fira på samma dag, så bröllopsdan blev en helt annan :-)

Josefine- mamma till Olivia

Åh grattis till er! :D

till Janne

sv. STORT tack

till veronica

sv. stort tack

säg grattis till de från mig

hur gick det hos läkaren ?

Anonym

Tack det ska jag säga. Menar du hur det gick för mig hos läkaren för magen? Jo då dom sa att eftersom dom opererat mig så många gånger så är det nerver som är trasiga och det går inte att göra nåt så deet är bara att gilla läget jippi.

till veronica

sv. men GRATTIS då. Vad taskiga de är. så de kan inte göra något ? Hur blir det med jobb då ?