Erika

sv: Verkligen :/

Hanna

bra att du tycker det.

britneyspears fanblogg

tror inte det...

Neli

Hihi ja det är alltid roligt :D Man blir ännu mer motiverad till att skriva då :)



Hoppas att du får en bra dag. KRAM ♥

ardiana

wow de finaste designade mjukisarna jag sett på länge hehehe

ardiana

wow de finaste designade mjukisarna jag sett på länge hehehe

Pernilla

Åhh såå fina =)

Amy

Svar: Ja precis. Det vore ju skittråkigt för henne om hennes OS är slut redan också, hon har ju knappt hunnit komma dit.

Jag håller tummarna för henne!

Melinda Dalin

Hahaha när brallorna är dekorerade med yoghurt så är det som det ska när man har barn! Vad gulligt :)

Jag gillade din kommentar :)

Becka

Haha! Schysst mönster! :p



Tack! Ja, jag gillar också min ring! :)

Amy

Hihi, ja men det var väl en snygg detalj?!



Svar: Tack! :)

K

Åh, det där såg ju skönt och mysigt ut ;P



hehe nä rumpvärk är inte så nice men kanske nyttigt att ha det ibland med, jag har det nog för sällan :P

Ellis

åhh vart kan man köpa?

Em

Tessy har helt klart en stor framtid som designer!! :D

thakock

Så snygga så! =P

Ellie<3

grymt:D

caroline

visst är det kul! :d brukar inte bli att jag köper böcker annars. förutom pocket då. vet inte varför egentligen :) har du spanat in nån speciell?

LIENE

sv: Ja verkligen, ibland vill man skriva så att det blir roligare för just klasskamraterna men så kanske inte lärarna gillar det, finns många exempel.

daaniela

- ja himla skönt :D

thakock

sv: Din karl är hemsk...äta äckliga ostar.. =P

Tonymedstil

sv: fan vad bra. tväling slutar imorgon

Lexi

Snyggt!

Lexi

Snyggt!