DEN STORA UPPTÄCKTEN

Har nu kommit på varför MANNEN har betett sig så konstigt de senaste dagarna. Det är STOOORT. Men det kan jag ju inte avslöja här. Lite får man väl hålla hemligt. Eller  ?
Neli

Hihi tack så mycket :)



Hoppas att du haft en bra dag än så länge :) KRAM

Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

isabella

ja visst var dom :D

Anonym

sv; jag med! Så in i bomben!

Erika

Nu blir man ju nyfiken i en storstrut ;)

thakock

Skvallra!



sv: Haha, det blir många doftgranar då! =P

Sofie

man blir ju nyfiken :P

Becka

Sv: Tack! :)



Men! Nu blir jag väldigt nyfiken, hihi!

Monica

ojdå nu blev man ju nyfiken! när får man reda på vad det gäller?



sv: ja det var en riktig super mysig dag!

Malin-mmcs

Jag är nog inte ensam om detta...men nu blev jag nyfiken!! Får vi reda på vad nångång? =)

Johanna

jag jubla massor med, hoppas få jubla idag med :)

K

haha, nä tror du det? ;P



Oj, nu blev man ju nyfiken på svaret för inlägget! =P

Ellis

ÄR HAN GRAVID!? :D

Deniesé

sv: USch, gu va hemskt ! Gillar inte att de inte ens försöker va lite tysta ...



Vi säljer en kalender med 64 otroligt bra rabatter i :) Du kan läsa mer på vår hemsida om du är intresserad om att veta mer, eller kanske lyssna på oss imorgon . Vi är nämligen med på East Fm klockan 12.16 i norrköping :)

janine

tack så jättemycke! =)

gjort ngt skoj idag?

aw

hihi aww:)

yasmine modell fru och mamma

tack han är jätte dålig snyft

ardiana

hahaha vad nyfiken man blev nu

LIENE

hihi spännande:D

Nadja

mys. =) Allt bra? =)

JU

jaaa skitgulliga, var dock tvungen att tyvär ta bort bilderna!

Gun

Neej! Man får inte ha hemlisar för sina bloggläsare! :D

thakock

Ellis ska alltid vara värst... ;P

Emma

Allt bra idag?:)

Veronica

Nu blir man ju nyfiken ju!



SV: Uschnej, inte ärtsoppa!

Lillasyzter

tur du kom på det iaf :)

En modells & statist liv!

Hej! Umderbar blogg du har :D Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D <3