FARMOR ÄR DÖD

Fick ett telefonsamtal precis från min pappas bror som sa att min farmor har dött. Nu måste jag förklara det till Carmen Ly när hon kommer hem. Hur gör man det ? Vad säger man ?
Så många tankar man har i huvudet just nu......

MyzaaN

ja visst är den snygg ? :O



ushc va jobbigt jag beklagar (A) <3

Ellis

Men det är ju hennes gammelfarmor.. Det borde vara lite lättare att acceptera för ett barn med tanke på att de är så gamla?

Beklagar sorgen :)

Ellis

Det skulle vara en ledsen smile.. :/

thakock

Sånt är aldrig lätt o förklara! Låt henne ställa frågor, så kan du ju besvara det hon behöver veta.



Beklagar förlusten!

Gun

Usch vad jobbigt. Jag tror det är bäst att säga precis som det är. Att din farmor är död. Jag tror på att vara så öppen det går även mot barn. Jag vet en familj där de sa att släktingen hade "somnat in" och aldrig mer skulle vakna. Det barnet var livrädd för att somna sen.



Vad tråkigt Kadri. Stor kram till dig och din familj.

andreakarolina

Stora kramar till dig! Jag tror på att vara öppen och säga som det är.

Mina tankar är hos dig!



Kramar

Becka

Beklagar sorgen. :(

Em

Men vad jobbigt! Kände barnen han väl? Och inte minst för dig om du stod han nära? Så jobbigt för dig att du är så långt ifrån. Stor kram

Monica

Jag beklagar sorgen! =(



sv: ja det e mysigt när han somnar i famnen, har dock aldrig hänt innan.. Ikväll var det 3dje kvällen iallfall. Hur gamla e era barn?

Isabel

Beklagagar sorgen :(

<3

♥ L A I L A ♥

nej verkligen inte, hur är livet med 3 barn då? stressigt elelr är det bara kul? =)

LIENE

Vad sorgligt:/ kan inte vara lätt att förklara när någon har dött.

r.i.p.

Denise - Ännu en mammablogg

Hon har det säkert världs bäst där uppe! Det kommer säkert gå bra ska du se. Finns bara ett sätt och det är att berätta sanningen. Ta hand om er!



sv: Ja visst är den :D

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

SV: Ja gud ja!



Gud så jobbigt. Hoppas det går bra och att du har andra runtom som kan ställa upp och hjälpa till med att förklara det.



R.I.P

DONKEN

uj, beklagar.. :(

hoppas hon förstår och att det går bra.

kram o pöss

Bitterfittan

jag beklagar sorgen.

Linda - ndaiL

Jag förstår det :S

aw - gotlandstöis ツ

jag beklagar<3

daaniela

- hehe ah

karolinajonsson

ja ^^



nej ush vad jobbigt! hoppas det går bra att förklara :(

Piinky

tack så jätte mycket , beklagar sorgen =/



kram

ardiana

tack för kommentaren.

Jag beklagar sorgen må hon vila i frid

Frida Stigevik

sv: helt klart! ;)

Janne

Hoppas det gick så bra det kunde med att berätta det.



Beklagar sorgen!

till Janne

sv. tack. det gick bättre än jag hade förväntat mig.

Mamma mina

Aldrig skoj när någon nära inte finns kvar hos en..Hon har det bra i himlen.Förstår att det går många tankar i huvudet..skönt att man har minnen kvar..

Ama de casa

Beklagar sorgen.

Man blir så ledsen när dom som alltid har funnits inte finns längre.

Kram på dig!

Josefine- mamma till Olivia

Beklagar sorgen :(