FILMREA 2010

Måste tipsa er om GINZAS filmrea HÄR.  Massor av dvd filmer från 10 kr.
De som har barn kan fynda den här dvd boxen med 6 skivor i för bara 10 kr !!!



Massor med svenska deckare som BECK, WALLANDER, IRENE HUSS för bara 29 kr



Massor av musik dvds, komedi, drama, deckare , skräck etc... skynda fynda för det var massor som var redan slutsåld.
MANNEN kommer inte bli glad för jag har klickat hem massa filmer till barnen de stackarna hr ju inga föryt.
Diana

Visst kan det glittra till i ögonen när man ser en rea! Själv håller jag i plånboken nu, det ska sparas till en soffa!



Sv: Haha, det är ju vad man själv tycker! Jag tycker jag ser billig ut... men du behöver ju inte göra det! ;)

Diana

Sv: Vi vill ha en sån här http://www.em.com/web/mobler_kombinerbar_soffa_Forma_big.aspx fast i brunt. En riktig gigant!

Simone

Söta härliga filmer det :)

Victoria ♥

sv: haha yes :)

Diana

Jag kan inte svara på inlägget ovan (kanske behövs uppdateras en gång till?). Läckra grejer, visst blir man lika bra som kocken om man använder de redskapen. Haha!



Sv: Kollade in soffan från Chilli och den var ursnygg, dessutom billigare än vår. Var kan man hitta de affärerna?

Becka

Tack så mycket! Ja, det känns hur skoj som helst! :D Så klart!