FULLT UPP

Det har verkligen varit fullt upp här idag. Vad vi har fixat o trixat hela dagen. Har precis hunnit färdigt tårtan som jag ska överraska mannen med i morgon och presenterna är packade. Nu ska jag bara sova en liten stund och sen blir det frukost i sängen..
Ha en så fin ALLA HJÄRTANS DAG imorgon.

OBS!! Jag har tappat flera troppar blod idag. Ambulanshelikopter vägrade dock o åka ut

Diana

Ajajaj din stacakre! Dåligt av sjukhuset att inte skicka ut sin helikopter, måtte de ha bra anledningar till att inte göra det!



Vad trevligt att överraska med tårta! Men hur lyckas du "gömma" det för din man?

Annika

Gud va underbar tårta!

Superfin!

Oj hoppas att allt är bra med dig!

Annika

sv: Listan är en som vi gör på bloggen... kika gärna på kategorin 101... gjort!

Britt

Vilken fin tårta! Här blir det interaktiva hjärtan till Mannen i morgon då han är i Västerås :-(

Bitterfittan

du och jag kan starta en bloggfight? ;)

ardiana

jätte fin tårta, hoppas du får en underbar dag med din man. Glad alla hjärtans dag

unique

nä men... vlken fiin tårta

Västkust Mamman

Hej.

Är nu tillbaka på bloggen. Varför jag haft ca en veckas uppehåll står i bloggen.

thakock

Oj oj, vad mysigt ni kommer ha!



Fin tårta!

Josefine- mamma till Olivia

Så fin tårta! :)