FYNDAT PÅ LIDL

Vi som brukar handla på lidl vet ju att de har byggt om. Eller ja byggt om o byggt om. De har gjort affärerna 5 meter kortare. De har alltså inte sågat av 5 meter av huset, de har bara stält frysarna så att hela butiksytan blir 5 meter kortare. Vet ni varför ? Ja för att öka omsättningen per kvadratmeter. Alltså mindre kvadrat de har i mutiken det mera de säljer per kvadrat. Förtår ni ? Tyskar alltså. Helt obegripliga. Kasta bort så mycket penga bara för att det ska se ut bättre på papper, mera pengar per kvadratmeter.
 Hur som helt sålde de ju ut massor innan flytten så det skulle få plats i butiken. Bra för mig som fick fynda.

BRA FÖR KROPPEN FÖR 24,90 STYCK 



ATT BLI FIN 2 FÖR 30



VANTAR TILL CARMEN LY FÖR 20 KR
STRUMPOR TILL CARMEN LY 29,90 KR

Qb

Tack :)

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Ojoj vilka fynd! :D

Mamma mina

Det var bra pris för husprodukter..Ha en skön tisdag..Ja vi får hoppas att det blir bättre bidrag på lördag..

Felicia

sv: hehe aa :P

susy

jaaa, fast jet set klockorna e typ likadana å mkt billigare, snygggaaaa, har en sån själv:p

Monica

Hej! Ja man e kanske det.. Jag minns inte.. Men nu har man ju en till att busa med här hemma så då blir man kanske tröttare..

Anonym

Kolla in hur Lauren firade sin födelsedag:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

Malle - Hockeyfru

härligt med fynd!!

Hanna

NU HAR JAG EN ROMANTISK TÄVLING HOS MIG!

LYCKA TILL!



KRAM

vesna.blogg.se

niicee=)

Ellis

Lidl påminer mig om Tyskland, det är roligt o gå in dit o drömam sig bort.