GRATTIS SKATTEBETALARE

Du, jag och alla vi andra skattebetalare har varit generösa och gett bort 120 miljoner kronor av våra pengar till en manlig handläggare som jobbar på skatteverket. Känns det inte underbart ? Känns det nu inte extra bra o betala skatt ?
  Men vi måste ju förstå denna man. De som jobbar för skatteverket förtjänar ju också löneförhöjning och ger inte chefen det.... ja då tar man väl själv det man tycker man är värt. Och han är väl en stor tillgång för skatteverket så han är väl värt mycket.
 Jag vet inte vad ni tycker, men  jag ska i alla fall söka jobb på skatteverket.....

karolinajonsson

Najss! :)

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar Ja jag fick också ett mail & tycker att det var sjukt dålig stil. Ska man behöva skriva på ett visst "redigerat" sätt, då ska dom fan i mig skriva ut det i villkoren också!

thakock

sv: vila får man göra när man är död.. ;P

susy

hehehe (:

kul att skattebetalrna skall betala prinsessans bröllop, så jävla fel!

Neli

Ja, låten är verkligen en stor favorit ♥ :)



KRAM på dig ♥

Sofie

det tar alltid så länge innan dom börjar efter jul :P

Linda - ndaiL

Ja, den bara springer fram!

emelie

sv: hehe jaa, vissa kan verkligen vara svin vid datorn, men in real life, är de bara nötter.

Josefine- mamma till Olivia

Sk genast söka jobb, alltid trevligt att kunna bestämma vad man vill tjäna ;)



svar: Det är så mycket dom hinner lära sig på sina första år, dom små :)