HANDIKAPPAD, BLIND O DÖV

Den här dagen är verkligen inte min dag. Vet ni hur vissa dagar bara skulle ha varit ogjorda. Vissa dagar borde man aldrig ha gått ur sängen.
 Men ur sängen måste man ju. Speciellt om dagen har börjat med en mardröm var mannen försöker o mörda en. Sen har det bara rullat på... Tessy fick en skrikatack precis när jag hade lyft upp henne så man blev halvdöv i vänstar öra. Sen ska man äta frukost och hittar en hjärta (?) i brödpaketet...



 Mitt i alltihopa kommer man på att sotaren skulle komma imorgon och man måste skotta fram en väg till honom. Eftersom kommunen tippar fortfarande sin snö på våran tomt ser man nu inte ens lykstolpen längre och det är snö högar överalt. Att skotta med ena handen och bära en 1 år gammal buddha med andra kan dock bara sluta på ett sätt.... Det gör ont där bak fortfarande. 
 När man då ska i väg till Kumla o köpa mat springer man igenom hela huset med klackskor för att samla ihop allt o alla som ska med och fastnar på antennsladden som mannen har fortfarande inte spikat fast. Resultatet samma som ovan fast den här gången vickar man foten.
 Efter man har handlat på LIDL är man överlycklig att man har köpt varma tofflor till mannen och tittar inte ordentligt o halkar till. Dock har man tur i oturen och efter mycket dansande(som alla ser så klart) hamnar man på sina två elefantfötter igen.
 När man då kommer hem får man en lysande idee att färga håret. Då skakar man på denna fina färgflaska och i ett försök att få ut allt får man en lysande i dee o titta in i flaskan för  att se om det finns något kvar. Man skulle kanske låtit bli o trycka då. Resultatet blev så klart att man fick färg i högra ögat och nu är man halvblind.
 I övrigt borde man kanske ha tittat på utgångsdatum på en färgförpackning man har köpt på rea i år 2007.  När håret har torkat kan jag ha blivit skallig, men så länge jag låter bli o kamma håret sitter det kanske kvar.



 Nu väntar jag bara att jag ska få hjärtinfarkt, hjärnblödning eller magsår.. Jag lägger mina pengar på magsår.
JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja visst var det coolt! :)

Em

Men bara du kan blogga så går det ju!!! ;D

Diana

Hade jag varit du så hade jag hållit mig borta från blonderingen idag. Med tanke på hur din dag varit så kommer den där frätande vätskan garanterat hamna i dina ögon eller på ett dyrbart plagg.

Sofie

Det var första gången för mig med hindersmässan, men jag tyckte inte det var så speciellt.. Kallt var det iallafall! Jasså? vart ska ni flytta? Har jag förstått rätt så bor ni i Kumla? Jag älskar att flytta, inte själva flytten men att få komma till något nytt, det är det bästa jag vet! Och vi kanske snrt måste flytta till en 3a, men inte förräns det är dags för utökning av familjen :)

Thakock

Stackare! Du behöver semster nu!

Ellis

HAHAHAHA jag dör, vi är verkligen släkt du och jag!

Josefine- mamma till Olivia

haha vilken dag, kan man lika väl gå och lägga sig och hoppas det blir bättre när man vaknar.