MIN BLIVANDE HUND

Älskar hundar. Det gör jag. Från långt håll. Blev ihjälskrämd o biten som barn och är lite hundrädd. Men bara lite. Så länge de inte kommer närmare än 5 meter från mig är vi vänner. Närmare än så ..då springer jag.
 Har dock alltid önskat mig en hund. Mamma vägrade dock köpa en så jag fick plocka sniglar från bakgården och hade de istället i en plastbunke. Glömde dock o sätta på locket  och de rymde på natten. Vem sa att sniglar var långsamma ? 
 Nu som vuxen kan man ju bestämma själv som tur det. Men varför en hund om man är gift ? En man har ju alla liknande egenskaper och behövs inte rastas så ofta. Håret ramlar bara av i badrummet och som tyr gläfsar de inte varje gång en bil åker förbi. 
 En vacker dag när jag är gammal, ensam och mycket senil dement ska jag dock skaffa en hund. En stor sådan så den kan bita alla inbrottstjuvar och skrämma bort alla dörrförsäljare. Måste bara skaffa något större soffa innan så min blivande hund får plats. Och kanske en större badkar för att tvätta den. Och en större dörr. Och en större sax för att klippa hans naglar...och starkare gålv...
Bäst o sätta i gång så jag hinner färdig innan jag ska hämta hem min nya HÄST... nej HUND menade jag

LIN

Sv: tack så mycket :)

Jag har samlat ihop alla bilder ganska länge och inte försen nu är jag riktigt nöjd med den :P haha

Thakock

Usch ja, dom hundarna kan bli stora! =P

Dragana

Spännande med hund! =)

Gun

Haha, vilken hund!

Jennie

haha :) isf har jag två hundar; min pojkvän & hubbe

Ama de casa

Hahaha! Känner igen mig - fast jag hade grodyngel istället för sniglar. Dom var inte så snabba. Fast när jag jobbade på Skansen så hade vi sköldpaddor som var blixertsnabba - det tror man inte... På 10 minuter hade en hunnit från Lill-skansen till Bredablicktornet :-)

FOTOGRABBEN.SE

Hej! Har dagen varit bra? =)