HOS TANDLÄKAREN

Carmen Ly har varit hos tandläkaren i dag. Inga hål. Det tackar vi för.

TANDLÄKAREN: Nu ska du ligga ner här
CARMEN LY: Det kan jag ju inte. Då ljuser det ju i mina ögon från lampan.
TANDLÄKAREN: Blunda då.
CARMEN LY: Då kan jag ju inte ha munnen öppen.



Ellis

hahaha snacka om att ärva manliga gener om att kunna göra en sak i taget bara! hahaha

julia :)

sv: ja det fick jag, hur blev den för dig? :D

Monica

hej! ja förhoppningsvis så går allt bra =)

thakock

haha en sak i taget! =P



sv: Ja, det kan vara jobbigt att jobba om det blir konflikter. =/

eeee

haha åh va söt kommentar

Denise - Ännu en mammablogg

Om du har Windows så ska det finnas i program annars vet jag inte, hade iaf det när jag köpte min dator :)

Daniel

Duktigt - å inga hål! Bra borstat!!

HelloNicki

Hello sweetie! Hoppas du haft en toppen helg och hade en riktigt mysig alla hjärtans dag. Har du hittat på något skoj?



Kram!

Becka

Haha! De är ju för roliga, de små! :p

Smultron Mamman

SV: Ah visst blev den =) Jätte nöjd...

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, verkligen!

K

Glömde ju svara på en fråga: Här blir det (tyvärr) inga bebisar än på mycket länge! =D Inlägget handlade om att jag var lite orolig för hade/har inte fått min mens, vilket jag annars brukar ha regelbundet trots p-stav i armen, men jag har testat o det var inget =)

Maria - TÄVLING PÅGÅR!

Haha, vad gulligt! :)

Fanns det inga solglasögon att låna?



sv: Givetvis ska det vara sylt :D

Josefine- mamma till Olivia

Fick tandläkaren ett gott skratt :)