INGEN HAR DÖTT OCH HUSET STÅR KVAR

Jag mår dåligt i dag. Kännde mig redan extremt trött i går och somnade bredvid Jessica väldigt tidigt. Var inte precis någon trevlig värdinna till våran gäst. Idag efter vi hade skottat kände jag att jag måste lägga mig. Vi skulle då titta på film i sängen och jag somnade så klart. När jag då vaknade klockan halv nio greps jag av paniken. Var är barnen ? 
 Till min förvåning stog huset kvar. Barnen hade inte mist sitt liv trots bus och fanstyg de hade hittat på. Mannen hade gjort sin egen medicinlåda, matat och lagt Tessy, lagat mat till barnen, fyllt diskmaskinen.... De hade klarat sig bra. Utan mig !!! Kanske behövs jag inte alls ?
Jag är orolig. Om han nu klarar sig bra utan mig skickar han kanske tillbaka mig snart.
Estland HERE I COME.
Förvirrade Morsan

sv; haha, ska jag tolka det som ett dåligt betyg till gårdagens melodifestival? ;)

♥ L A I L A ♥

gulligt att du somnade igår :P

EN MASJÄVEL

läget är brea?

Diana

Haha, han gör bara skit för sig själv för nu har han visat att han kan själv. ;)

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar Javisst var dom söta! :) Hihi

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hej:) tack för kommentaren! Gjorde en oplanerad bloggpaus men nu är jag tillbaka :)

svar på ditt inlägg kommer iaf här:

heej nej inte bytt blogg gjorde en bloggpaus hihi men nu är jag tillbaka:)



skönt att huset stod kvar:P

Smultron Mamman

SV: Jo det är ju jätte kul att svara på alla kommentarer =)

Haft en bra helg ?

Thakock

Haha, ne då, du får säkert vara stanna kvar. Han orkar säkert inte göra det varje dag. ;P

Renee

Visst är det märkligt, ena stunden är männen hjälplösa och vi kvinnor måste sköta allt, men dom kan ju....

Tess



Jag har Veckans blogg tävling varje vecka och det hade vart kul om du ville anmäla dig till det denna veckan, anmälningstiden pågår ända tills på onsdag kl 12.00.



Hade även vart jätte kul om du hade lust att bli medlem på gratisbio via min länk, om du gör det kommer jag länka till din blogg :)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=244624

Ellis

Krya på dig!!