INKÖP PÅ PANDUROHOBBY

Det här släpade jag hem från Pandurohobby när vi var i MARIEBERG och barnen målade sina maskar.

EN FANERÄNGEL SOM JAG SKA HÄNGA GUD VET VAR  14 KR
2  FANER JULGRANSKULOR FÖR 10.50 JULEN ÄR VÄL SNART HÄR
DEKORATIONSSTENAR.
LJUSVEKAR FÖR  38 KR OCH 29.50 KR. IDAG SKA VI GÖRA LJUS IGEN
2 RULLAR BAND TILL BARNENS FOTOALBUM SOM JAG ALDRIG HINNER O BÖRJA MED 19.50 STYCK
ROCK KING SCRAPBOOKING KIT 64 KR
HOBBYLACK TILL NYA PEPPARKVARNET 42 KR



BOKSTÄVER HUS



SAFETY POT . JESSICA VÄLTER KONSTANT FÄRGBURKAR NÄR HON MÅLAR OCH DÅ RINNER ALLT UT, MEN NU HAR JAG KÖPT EN SÄKERHETSBURK. 29 KR

Carolina [fotograf]

Älskar Panduro :) Massa fint!



Har debatt på bloggen och stora bröst vs. normala bröst. Lägg gärna näsan i blöt! ♥ ♥ ♥ Sista dagen för "Veckans blogg" också. Anmäl dig!

Gabriella

Lätt!

Becka

Så det finns sådan bokstäver att köpa på panduro? Måste nog gå dit och kolla vad de har. Är sugen på att pyssla och försöka va lite kreativ...hehe! ;)



Ha en skön söndag!

Skönt att du mår bättre, förresten!

Gun

De där burkarna är jättebra. Vi hade dem på förskolan jag jobbade på förut.

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

SV: Åh man tackar! =)



Får man se resultatet av det där? =) Ser pyssligt ut :P